sista frågorna

What would you say to a person who is extremely sad? That really depends on why the person is sad. But I’m a good listener and it’s often hard to come up with good things to say, but in those situations it’s good only to show that you are there for the person.
What do you think about life? Life is exiting, scary and funny. Mostly scary. Why do we live? Uuuuh it’s so scary!
Do you have a living philosophie - and what is that? Not really. ”It’s always greener on the other side” is something I’m often saying though.
Do you always think good of people? No, who does that? But I try to make up my own picture of how a person is, instead of listen to what others thinks.
hur kom självaste "flora" stilen fram. Tar du bara på dej vad du känner för eller lägger du fram och provar du tills du hittar någonting? Ja hur kom den fram? Jag har ingen aning. Jag sätter på mig vad som passar mitt humör och vad jag tycker är fint och bekvämt.
beskriv dig själv med tre ord? Glad, öppen och envis.
är du kär? jag vet inte.
Om du fick styra över världen, vad skulle du göra då? Få alla krig att sluta, alla magar mätta och alla människor glada.
Är ditt kärleksliv en bergochdalbana just nu? Nja, mitt liv är snarare som en bergochdalbana. Man vet aldrig vad som händer här näst, på gott och ont!
Läser du alla komentarer du får? Självklart.
Var bor du? Nacka utanför Stockholm
vad fick dig att börja blogga? Behövde någonstans att skriva av mig.
hur kan du ha så fin blogg? Maja, du är fin.
Vad har du för betyg? 300p.
vem ska du fira alla hjärtans dag med? Sebastian.
hur kan du fått så många läsare?? trots att du har blogg.se de flesta kör ju på devote, enklare att få respons där ;) Hmm, jag vet inte! Åh jag önskar att jag hade svar på det men det har jag inte!
Har du hoppat upp en klass? För du är väl 94 och så verkar du ska välja gymnasium nu.. Yes, började ettan ett år tidigare. Jag kunde skriva och läsa flytande, och när mina äldre kompisar skulle börja ettan tyckte mina fröknar och mina föräldrar att jag lika gärna kunde börja med dem.
vem var den du kysste första gången? Hjälp. Adam kanske.
hur lång är du och hur mycket väger du? I våras var jag 168 cm och jag väger någonstans under 60 kg.
tränar du/ går på någon sport? Dansar jazz & showdans på måndagar!
vem är din förebild? Min familj. Helt klart.
om du fick se ut som veeeeeem som helst i hela världen, vem skulle du då vilja se ut som? och varför? Shit. Amanda Seyfried kanske (huvudrollen i Mamma Mia). Hon är ju galet vacker och söt på alla sätt!
Om du var tvungen att välja ;
aldrig mer älska, eller aldrig mer bli älskad?
Shiiiiit vad svårt...Aldrig mer älska, man behöver kärlek från andra för att kunna leva!
gå upp sju kilo, eller gå ner sju kilo? Gå upp, antar jag. Fast jag är nöjd nu så det vill jag inte.
kissa på dig hemma hos din kompis, ha mens fläck i skolan? Det första. Hoppas bara att det är en nära kompis isåfall.
aldrig mer få gå i högklackat eller alltid vara tvungen att gå i högklackat? Aldrig mer gå i högklackat.
Äta fisk i ett år eller äta spenat soppa i ett år? Fisk! Det är gott ju.
Spelar du gitarr? Försöker lära mig litegrann. Inte fullt så seriöst dock.
Favorit bok? Pojken som kallades det, kanske. Den är sjukt sorglig och hemsk.
vilket gymnasium och varför ska du välja det? Viktor Rydberg Jarlaplan, för att de har sjukt bra lärare, skolan är liten vilket gör sammanhållningen bra och jag har hört mycket bra om den. Södra Latin, för att skolan är så fin och jag fick en väldigt bra bild av den när jag var på öppna huset!
lika dant med linjen, vilken och varför? Bild och form. För att jag älskar att rita och för att jag måste få göra något kreativt för att stå ut med skolan.
längre ner, hur göra man sånt där "brunt" runt om så de ser gammalt ut? finns de nån sida att fixa de på? poladroid.net, skitkul ju!
If you could be a cartoon character who would you be? The pink one in Powerpuff girls maybe, she is cute!
Om du fick välja att bara ha på dig en färg resten av ditt liv, vilken färg skulle det vara då! Hjälp. Antagligen svart, tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket stativ har du flora ? :)

2009-01-31 @ 15:39:24
Postat av: Amalia

du är allt bra du flora. haha, jag sprang nästan in i amanda seyfried när jag var i london på jullovet. :) puss

2009-01-31 @ 16:26:30
URL: http://amaliafhors.blogg.se/
Postat av: Fina

kul att "lära känna" dig lite mer :)

2009-01-31 @ 16:49:52
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: lina

du är en kreativ prick du flora!

2009-01-31 @ 17:56:48
URL: http://francais.blogg.se/
Postat av: Josefin

" vem ska du fira alla hjärtans dag med? Sebastian. " Jasså här få man veta mycket!

2009-01-31 @ 18:17:32
URL: http://kinglouie.blogg.se/
Postat av: ELLE KARI

duärobra

2009-01-31 @ 18:37:08
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: alba

kul o veta att det är någon annan än jag själv som också är 94 och ska välja gymnasium:D

2009-01-31 @ 21:05:08
URL: http://jagalba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska också kanske börja i södra latin!

2009-01-31 @ 22:55:12
URL: http://carliings.blogg.se/
Postat av: hanna

Fin blogg, verkligen! Jag ska kanske också börja på Viktor Rydberg, det verkar väldigt bra där!

2009-03-15 @ 12:01:33
URL: http://hannour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0