Wiiiiiiiiiii!!!

Hejsan svejsan!
Jag sitter här och kollar på när Pawen och Anna spelar nintendo Wii.
jag älskar att spela det, men här kommer Anna, och det är första gången hon spelar så äger hon.
Snacka om att sänka någons själförtroende, höhö.
Tennis är skönast. Pawen, ursäkta.. Men du suger! Haha, bilder kommer ikväll, eller imorrn från denna lilla tennistur hemma i mitt vardagsrum.
Anna har gjort en egen Mii-gubbe som heter Isabelle och är en prinsessa, och Pawen har gjort en som heter Shing-Shon.

Idag slutade vi 11.20, fatta skööönt!

Är det våfflans dag idag? för vi fick liksom en våffla var. Det var fett med jobbigt att stå i våffelkön, värsta sura tanterna ju!

Pappa är sorgsen i själen (ja han sa så!!) , för att jag inte vill gå på någon himla dansföresställning ikväll, jag vill ju vara med Paws muppkompisar. Han hade inte ens sagt till att vi skulle på det ikväll, han bara kom och sa det nu.
"flora, vi ska på dansföresställning ikväll."
"Va? det har inte du sagt"

Ååh, jag pallar verkligen inte.

Min lärare Max var lite konstig idag. Jag hade tuggummi på lektionen, och han ba; "Flora, spotta ut tuggummit", och jag gick och spottade ut tuggummit med lite kvar i smyg.
Efter ett tag så märkte Max att jag hade kvar tuggummit, och han sa åt mig på skarpen.
Då började alla, "Men Floraaa!!" Och Max ba, "Nu ska vi inte hacka på Flora."
What? Det är väl ändå Max själv som är Hackspetten nr.1 , eller hur?
GAAAH!
Trackback
RSS 2.0