förlåt vännen.

Det känns liksom som att allt man gör är fel,
som att varenda litet snedsteg kan förvärra allt i världen.
Jag hatar mig själv som är så jävla egoistisk, jag älskar ju dig.
VI har allt tillsammans, vännskapen är otrolig, och så kommer jag och förstör.
bang krasch bom så var den tillplattad, vänskapen alltså.
förlåt för att jag finns och sårar dig,
förlåt för allt.

Jag vet att vi har sagt at vi ska gå vidare, att jag sa att vi skulle dra ett streck över det,
men somsagt, strecket täcker inte hela raden, några bokstäver skymtar fram.
jag har ångest i kroppen, det känns som att jag har en sten i magen.
jag hatar att såra dig, svika dig, vara en sån förjävlig kompis.

Jag ska bättra mig, jag lovar. Bara jag vinner dig tillbaka, dududu.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0