mcjacka

Det bubblar i mig.
Är jag kär? Näej, jag är bara extremt shoppingsugen och arg. Den där dagen när jag köpte min kappa (några inlägg nedan) från H&M hade jag också lagt undan Mcjackan i skinnimitation, men jag köpte den inte.
Fattar ni vilket misstag jag har gjort? Jag köpte den inte!
Nu sitter jag här och känner samma känsla som när jag inte beställde jackan och paljettkjolen från H&M's hemsida. Jag vet att det går över, men nu är jag rasande.
Någon som vet en butik i stockholm som har Mcjackan i flera storlekar. Jag har stl 36 men jag testade 38 i H&M, och det gick också, fastän den satt lite stort.
Please help me,

Olivia från moderniteter och hannaberg har den,
jag vet fler som har den,
och jag vet en som VILL ha den.

justdet, jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, kanske :P
på måndag. så vi kanske kan ses på tisdag eller onsdag?

2007-12-29 @ 12:19:54
URL: http://jjosie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0