Answers to you

vilken har varit den bästa händelsen i ditt liv hittills?
Kan inte blicka tillbaka på hela livet men jag har ett flertal fina minnen från det här året och förra. Tillexempel när jag och Paulina tog ett nattbad klockan 03.00 på natten i Frankrike förra sommaren. Vi sprang ut i vattnet, hand i hand och kastade oss i samtidigt. Både havet och himlen var svarta men stadens gatlyktor reflekterades i vattnet.

Hur ser du på kärlek?
Störst av allt är kärleken, såklart. Kärleken är ju trotsallt det finaste som finns. Både kärlek till familj, vänner och killar.

Vem kan du inte leva utan?
Vem? Är du galen? Mina kompisar. Ni vet vilka ni är.

absoluta favvis låt, affär, doft.
Coldplay's X&Y, Weekday, DKNY be delicious

vilken dialekt tycker du är charmigast?
Vad heter det man talar i linköping? Underbart. Men även göteborska och skånska.

vad skulle du aldrig ta på dig?
Man ska aldrig säga aldrig, men en läderrock tilltalar inte mig.

favorit ställe på jorden?
Västkusten.


i vilken stad bor du i ?
Kommunen heter Nacka och ligger en kvart från Stockholm

bästa fikastället i din stad? ( en slags följdfråga som tvingar dig att svara på den första hihi )
Snackar vi café så är det väl String på söder. Eller muffin bakery.

vad käkar du till frukost ?
en liten drömyoghurt. Är alltid proppmätt på morgonen.

gör du något med ditt ansikte, typ sminkar osv ?
Sminkar mig med det mesta eftersom att min hud inte är den bästa. Hehe rimma kan jag också, ehehe..

vad hände med killen som gjorde att det pirrade i din mage ?
Det hände en hel del men jag insåg att jag inte hade känslor för honom. Och han bor i Göteborg.

beskriv ditt drömhus, drömkille, ja beskriv din önskeframtid helt enkelt.
antingen modernt, ljust, vitt och öppet eller tvärtom - gammaldags och mysigt.
Han ska ha lockigt hår, ett fåtal fräknar. Längre än mig och med ett vackert leende som gör mig varm från tårna upp till knoppen. Charmen är absolut viktigast, och han ska vara smart men inte lillgammal.
Önskeframtiden? Åh jösses. Min pojkvän och jag ska bo i en mysig takvåning i Stockholm. Han kan spela gitarr och sjunga, laga mat och dansa. Vi reser mycket, och jag väntar barn vid 28årsåldern. Två eller tre stycken vill jag ha. Edith ska en av dem heta.

varför är du så jävla bra?
men tack! hihi!

Och varför är du så vacker? betong på SÅÅÅÅ VACKER.
Tack igen igen igen!

Gillar du och skriva eller skaffade du blogg (precis som så många andra) för att andra hade det?
Jag skaffade bloggen i mars 07 för att använda den som virtuell dagbok där jag skrev ned tankar och vanliga bestyr. Sen utvecklades bloggen och med tiden blev den vad den är idag.

Om du är intresserad av skrivande, har du varit det länge? 
Gillar att skriva och svenska har nog alltid varit mitt favoritämne!

vilken kamera fotograferar du med? Dina bilder är väldigt väldigt fina!
Åh tack! Nikon d40x.

kjol eller jeans.
Kjol!

Heter du Flora på riktigt? Väldigt vacker namn! :)
tack så hemskt mycket! Ja det gör jag.

favoritbloggar?
miriams och hannas är två av mina tusen favoriter.

vem kysste du senast?
Han heter Alexander.

vad använder du för smink?
Det mesta. lite foundation, concealer, solpuder, rouge, mascara eyeliner och rosebud..

är du kär?
Nej..

är du nöjd med dig själv?
Det går upp och ned som hos dom flesta, så jag kan inte svara på den frågan.

vad är du mest nöjd med på dig själv och minst nöjd med (utseende och beteende)?
Om vi snackar utseendet gillar jag mest mina ben tror jag.. och händerna eftersom att jag får flest komplinanger för de. Minst min dåliga hy. När det gäller beteende så är väl det bästa att jag försöker vara positiv och glad, och det sämsta att jag kan vara riktigt envis.


är du bra på att sjunga?
Nja, funkar väl i krig.

har du bra betyg?=)
Jupp.


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, Linköping pratar man östgötska. Det gör man i Norrköping också där jag bor. Frågar du mig så är det inte direkt den finaste dialekten, det låter mest bonnigt tycker jag! :D

2008-09-30 @ 06:52:46
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Camilla

Intressanta frågor - och bra svar!

2008-09-30 @ 10:55:39
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: josefine

du är underbar!

2008-09-30 @ 15:44:45
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi har likadan favoritparfym, hah. Den doftar underbart... min mamma älskar den också. Hon har typ "snott" den av mig =) Kram.

2008-09-30 @ 17:51:22
URL: http://lotsoflaugh.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du varit full?? shit.

2008-09-30 @ 17:52:56
Postat av: channie

åh super kul att få veta lite mer om dig!

2008-09-30 @ 19:03:37
URL: http://channiiiee.blogg.se/
Postat av: J

Alexaaaaander xD okej jag ska inte säga något. HAN var mitt första strul i FEMMAN. hrm.. haha..

2008-09-30 @ 20:36:03
URL: http://kinglouie.blogg.se/
Postat av: Emma

Sen är ju värmländska väldigt fint också ;) haha inte. (som jag pratar..)

"nue ska ve ut å pesse på jale"

och "sköle jolappla ve nietia"



ÖVERSÄTTNING TACK! ;)

2008-09-30 @ 21:16:47
URL: http://stormandetankar.devote.se
Postat av: Anonym

vem kysste du senast?

Han heter Alexander.



MIN KUSI, HAHAHHA SÖTISEN DÅ.



varsegod igen, men fick aldrig nåt svar på min fråga... böhööhöhö

2008-09-30 @ 21:58:30
Postat av: ellis

Haha kul att du tycker "linköpingsska" är fint :) själv bor jag i Linköping. :)

2008-10-01 @ 19:29:55
URL: http://elliiss.blogg.se/
Postat av: Jaana-Kristiina

Flora, detdär var ändå inte riktigt sant. Du sjunger JÄTTEbra.

2008-10-01 @ 20:07:52
URL: http://jaanakristiinas.blogg.se/
Postat av: hanna

Flora du är sötast! och flora måste hålla med jaana, du sjunger braa (ivarjefall om man jämför med mig!) pusspuss

2008-10-01 @ 21:11:18
URL: http://dancingthroughthedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0