hej mandarin

Imorgon ska jag åka in och shoppa med Josefin. Det ska bli nice. Det är inte bara några få grejer som jag vill ha, nej det är mycket. Idag kanske jag ska åka skridskor i Kungsan med Ellika Wilma och Matilda. Men jag vet inte riktigt om jag orkar åka runtrunt. nej vad tråkig jag känner mig nu! Skrillor är ju kul.. eller inte.. Men det är en tradition att åka skrillor på kungsan vid jul, och det är ju trots allt jul snart.
Jag sitter här och har just ätit upp mina berömda mackor, vilka innehåller rostat bröd med smör på, sedan honung och sen kanel. Det är inte lite gott det. Mums.
Och mandariner har jag ätit också, dom är goda även fast det var mandariner jag kräktes upp natten innan.
Förresten så mår jag bra nu, har inte mått illa i natt och det gör jag inte nu heller. Ska dra förbi mammas utställning som ligger här i närheten och göra henne glad.

image447image448

här sitter jag och bloggar med sällskap av mandariner & en tallrik med honung- och kanelmackesmulor på.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vilken snygg bild.. den på mandarinerna!!

2007-11-24 @ 19:17:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Miriam

Gud vad fina bilder! :) kramkram

2008-10-18 @ 23:00:58
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0