jag gillar Värmdöbarnen och shopping

Härlig helg med mycket shopping.
På fredagen efter skolan drog jag in till Finntorp och mötte upp Esmeralda, hon går i kunskapsskolan och dom slutade sent så jag fick vara med där men eftersom att det är en friskola gick vi bara runt.
Sen åkte vi in till Forum och jag köpte en tonad tisha från MQ, jag slår vad om att ni vet vilken (önskelistan nedan), och sen åkte vi hem till Esmeralda. Vi skulle äta julbord där och kära Jaana och Tea kom också. Trevligt.
Julbordet var gott, men vi åt snabbt upp och drog hem till Esmeralda igen när vi väntade på att kunna gå hem till Bea. Alltså, denna kväll var vi hos Beatrice. Det var hur mysigt som helst, dessa tjejer har jag ju känt sedan ettan men eftersom att jag har flyttat ifrån värmdö träffar jag dom bara någon gång då och då.
Jaana och jag sov hos Esmi och nästa dag drog vi in tidigt till stan för att handla julklappar. Jag köpte fyra stycken den dagen och lite grejer till mig. Det sved lite i plånboken men jag är ändå supernöjd med sakerna!
När jag kom hem på kvällen frågade Paulina mig om jag ville sova hos henne och det gjorde jag, så idag följde jag med hennes familj till Farsta centrum och handlade julklappar. Nu har jag bara till Farmor och mormor kvar med det kirrar jag snabbt.

image531image533
pepparkakor bakades på lucia i skolan & detta är Esmeralda och jag som gör sniglar med händerna. En gammal klassiker skulle man kunna säga, den hittade vi på på lågstadiet och tyckte det var skitkul.

image534
Tea klipper min lugg
image535
Här sitter jag och Esmeralda med våra luggar. Höhö, Esmis klipptes för ett tag sen av hennes vän.
image536
Här sitter Jaana på Cafét i stan. Älska hennes skor.


SHOPPAT



image537
Tonad tisha från MQ, glansiga tights i "jazzbyxetyg" från Weekday & Munkis från ginatricot.
image538
tyllkjol från H&M divided
image539
paljettkjol (egentligen tubtopp) från ginatricot och väska frånn Glitter
image540
samma tubtopp & hatt från H&M herr
image541
lång munkjacka med resår under byst (samma som på översta bilden)

Kommentarer
Postat av: Josie

Himmel vad fin du är i lugg sötnos

2007-12-17 @ 07:41:40
Postat av: Mandie

fint det blev med lugg , jättejättejättefint ! :)

2007-12-17 @ 08:55:33
URL: http://mandwie.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

har önskat mig båda kjolarna i julklapp du köpt, lustigt :D :P

2007-12-17 @ 13:44:09
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: freja

vad fint med lugg.
Vilda har också en sån där paljett topp/kjol, den är så himla fin :).

2007-12-17 @ 18:31:44
Postat av: Jessica H

Snygg hatt :)

2007-12-17 @ 19:31:02
URL: http://hnion.blogg.se/
Postat av: Shirin*

tyllkjolen var jättesöt

2007-12-17 @ 20:07:50
URL: http://extraordinary.webblogg.se/
Postat av: Louise

gaahd, jag vill ha din tröja fett fin ! :D

2007-12-17 @ 22:46:40
Postat av: Agnes

gud vad fin du är i lugg och runt hår=) jag vill också

2007-12-18 @ 13:14:19
Postat av: elle

kommer du att ha paljettkjolen på julafton?

2007-12-22 @ 18:22:58
Postat av: frida

nu kmr jag klaga på dig för du kommentrar andras foton och klagar på hur dom ser ut,t.ex lillans.

kan du stänga din fula käft eller fuuuuuuuuuulafan. jävla wannabe unique

2007-12-26 @ 20:35:16
Postat av: malin

ååh känner du esmeraldaa???:D haha vi var på samma språkresa i sommras =)

fin blogg btw =)

2009-04-10 @ 22:29:14
URL: http://malinbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0